28 February 2011

petsis ♥

apple :)
omg petsis tercinta. Sayang gile babi weh, tahapp cipet lah! kakak ILOVEYOUU today 28.2.2011 seharian kite bersama.Yee dokk ? Tadi after sch ,kan aku and budakkk ni. tunggu eykaa kakak yang bengong sikit,dari pukul 1 smpai 1.40 then nampak tonyok ni buat hw kat kantin. :) haha then join sekaki ah! tbtbe , aku nampak adikkk dia lagi sorang shake hand and muah muah dengan dia, Aku ? pndang tempat lain ah. hahah ;P lepasto dah pukul 1.40 eyka datangg. Yeahh, mereka ajak saya pergi rumah apple dorang dua bahan aku :( babi jee, pegi rumah apple naik teksi pasto, dorang berbut duduk belakng aku pulak. terpksa duduk depan. Dengan apek cina tu.err-.- lepastu kan, dah smpai dekat dekat dengan rumah apple. aku pulak takthu mana satu. pasto apple dengan eyka main ² kan aku babi kan ? sbar jee time tuh haha dorang pegi rumah ke rumah. padhl bukan rumah apple tbetbe nmpak satu rumah ni ade tuhan keling ! haha babi jee perngai. apple pulak buat buat keluar kan kunci kat poket. haihhhhh -.- kak? nasibbb aku tak masuk rumah keling tuh .okayyy then dah smpai rumahh apple, dorang masuk aku pulak curiga. sebab tadi diorang main main kan aku. haha rupenya betul! masuk jee rumah shake hand dgn mama dia :) papa dia OMG takot saya. naik atas pegi bilik apple. haha suke aku. kitaorang mule ah gile gile. aww aww . buat lawakk bodohh. sme sme gelakk . paling banyak kene bahan adelah ALYNN HOLLA memang kesian :( err, kitaorang siap siap mau pegi sch. papa apple hntar. dia tengok jee aku. takott :D haha .dah smpai sch kitaorang lawan netball yeahh. apple tak main ahh. sebab? rumah merah dah OUT haha kesiannn! sorry kak.dah abis main netball kami semua pegi melantak :'] wahh fav haha. thenn ? apple suap AKU HAHAH .suke sukeee . sayang kau kak ! aww. pasto dah abis makan lepak pulak kat depan sch begmbar dengan nikon cik masyi :) apple semua pulak buat cheer pulak dah. haihhh. btw todayy memang best bersma APPLE CLANCY!:) yeahh loveyouu .