26 March 2011

my heart :]


i you sayangg (!)

okayy guys , 23.3.2011 harituh hari rabu. anniversary saya dengan budak kecil ini kan bie kan kan kan kan kan? berapa banyak kan aku create haha okay.
genap kitaorang 11 bulan OMG bie? aku tak percaya doh! serius. dah lah aku ni suke curang tapi kau tak pernah kata NAK BREAK kan. aku lah yang selalu sebut. If aku sebut cepat cepat kau call aku kan. haha Yeahh sayang kau bie! sekarang kite asyik date je kan. haha dulu? kau tunggu bebulan bulan nak meet aku. hee Sorry bie . ACT aku nak cakapppppppppppp iloveyouu bieee sebab? kau kalau nak date amik aku then hntar aku balik haha. kau kata ape kat aku ? ' pasal bby je bie sanggup buat apa je. haha kelakar jee ayat ! guys please If nak kutuk bf i or what? kutuk ah bagi I dia perfect sangat bf youu tak tentu perfect kann ? hee. Thank youuu for reading:)





alynn holla