05 March 2011

gaduh ? -.- ohh tidakkk .

hey guys nak story about todayy . haha boring lah gile, sukehati lah nak cite ape blog sy maa . haha tadikan ? 5.3.2011 . okay act malam tuh aku punye demam dah terok gile ohh . okayy then aku cadang nak tengok CHEER kat sch apple , eyka  , wana semua cheer. nak tahu 1 bnde yang tak penah ade ? -.- apple tnak ckpp dengan aku . haihhhhh tertnye tnye KENAPA erkkkk ? aku buat salah ape ?.  tapelha diam j lah . so . time tuh dah blik aku pun blik sendiri , dengan panas terik nya demam nya yang tak baik lagi batuk batuk so? balik dengan kesedihan jee :( apple tanak ckp dengan aku , k fine! aku bukan pentingg punn F and the group lagi penting :'] aku meyemakk j ! kan ? time blik tuh batuk lah sekuad haty , cehhh pdhal nak pengsan dah tengah jalan tapi kang aku pengsan spe pulak nak angkat , haha so. kuat kan diri tuh jaln smpi rumah yang sejaoh 3km . smbil balik smbil nangis sebab tibe tibe dia buat aku macam tuh, ape perlu kita buat ? BERSBAR BYAK ² :] then aku msge pykamowry cite lah semuaa dengan bf aku buat pngai lagi haihhhh -.-' macam macam hal lah . pastuh pyka suruh dtang rumah diaa . aku kalau dtg rumah dia. Memang bad lah MASALAH aku yang timbul aku rasa macam takde pape. sebab pompuan ni suke hiburkan aku ketika aku sedih . bile dia sedih TURN aku pulak buat dia hppy :] thnks wehh ! tadii tolongg aku . iloveyouuuuu  bybye .